Рецензії в розділі:
POSTSENSE - Пити по краплі
ПРОПАЛА ГРАМОТА - Гонор
ПЕРКАЛАБА - ! Чидро
ПЕРКАЛАБА - Ундеропера. У двох відділеннях
PEARL JAM - BACKSPACER

 

POSTSENSE - Пити по краплі


POSTSENSE
Пити по краплі

2011

Це буває надзвичайно рідко, коли дебютний альбом молодої групи є взірцем цілком довершеного, стилістично і емоційно вивіреного продукту, хоча цьому й передували 5-6 років невпинного самовдосконалення музикантів. Обидва гітаристи Євген Павлюковський та Олександр Зайцев є авторами пісенного матеріалу, який знайшов своє втілення у стилістиці гострого альтернативного року з елементами модного пост-року. Якщо узагальнити усі месиджі пісень, стає зрозумілим виразний протест проти плебейсько-споживацького суспільства. Окремої уваги заслуговує сильний і проникливий голос лідер-вокалістки Вероніки Самандас та блискуча робота відомого саунд-продюсера Сергія Любинського на прізвисько KNOB з групи ТОЛ.

чехлы на айпад мини

 

ПРОПАЛА ГРАМОТА


ПРОПАЛА ГРАМОТА
Гонор

Taras Bulba entertaiment, 2009

Останні років п’ять територією Республіки Польща регулярно гастролюють не менше десятка українських команд, дехто працює в клубах, решта – на міжнародних музичних імпрезах. На відміну від Польщі, яка продовжує відкривати для себе сучасну українську рок-сцену, сусідня Чехія – це така собі "терра інкогніто" для наших музикантів. Виправити ситуацію узялася Етно-фанкова група ПРОПАЛА ГРАМОТА з Кам’янець-Подільського. Її лідер-вокаліст Павло Нечитайло познайомився через І-нет з відомим чеським музикантом і промоутером Владіміром Вацлавеком. Той, ознайомившись з доробком ПРОПАЛОЇ ГРАМОТИ, не вагаючись запропонував нашим хлопцям концертний тур по дев’яти містах Чехії. До того – погодився зачекати пару місяців задля того, аби дати групі завершити другий альбом "Гонор". Розрахунок пана Вацлавека був цілком логічний – одночасно представити публіці найсвіжіший реліз і саму формацію наживо. Нині у Чехії з наших артистів непогано знають хіба що ГАЙДАМАКІВ. Павло Нечитайло: - Ми справді дуже задоволені, що новий альбом зможемо презентувати у братній країні. Можливо, своїм туром проторуємо шлях іншим гуртам з України... Гастролі ПРОПАЛОЇ ГРАМОТИ триватимуть протягом березня, а українська презентація відбудеться у квітні. Між дебютником "Цейво" і свіжим "Гонором" - відстань у два роки, яка була щільно заповнена концертуванням та вдосконаленням обрисів власного музичного обличчя. "Подільський фундаменталізм" як самовизначення стилістики групи окреслює її особисту нішу у чималенькому вже реєстрі різноманітних Етно-формацій та належність до так званої "Подільської хвилі", лідери якої – психоделічно-фольковий ОЧЕРЕТЯНИЙ КІТ та поп-панк-роковий ТІК. Схоже, новий диск "грамотіїв" значно перевищує попередній за усіма параметрами. Тут присутні лише дві обробки народних пісень "Кармалюк" і "Приймак", натомість є пісня-притча на текст Григорія Сковороди, самобутній вокал істинного "фундаменталіста" Нечитайла, ремікси від Федора Хіврича (ГДР і ВОВЧІ ЯГОДИ) та барабанщика групи Костя Бушинського, дивовижна віртуозна гра тромбоніста Олександра Чайкіна (ТопорОркестр, СОНЦЕКЛЬОШ). Мистецький дизайн альбому здійснив художник Олександр Гуцал з творчим псевдо "Леонавт", а у коробку з диском додано кілька його ексклюзивних наліпок, які яскраво ілюструють зміст "Гонору".

 

ПЕРКАЛАБА


ПЕРКАЛАБА
!чидро

Taras Bulba entertaintment, 2009

Культова Івано-Франківська ска-фольк-панкова формація ПЕРКАЛАБА абсолютно раптово, без попереджень видала третій студійний альбом, який – і це очевидно – буде справжнім сюрпризом для усіх шанувальників. Передусім, вони не знайдуть там звичного перкалабівського шалу й відверто-абсурдистського гуркоту цимбал, натомість почують цілком врівноважено-мелодійні опуси, як завжди приправлені суто гуцульськими спеціями. Порівняно з анархістсько-башлабайським звучанням попередніх релізів, тут відчувається саундпродюсерська обережність у використанні сильнодіючих звукових ефектів. “Театр веселого абсурду "а ля ПЕРКАЛАБА" нікуди не подівся, але помітно змінив дискурс з агресивно-плакатного на більш м’який, лірично-пластичний, з масою тонких нюансів. Одне слово – п’ять балів за віртуозну гру бенду і звукорежисуру. Ще одне спостереження – за два останніх роки, що відділяють попередній альбом "Говорить Івано-Франківськ" від нового релізу, ПЕРКАЛАБА стараннями ідейного натхненника, продюсера і "батька рідного" Олега Гнатіва мала цілих чотири повно форматних концертних тури містами Німеччини, Австрії, Швейцарії і Польщі. Під час останнього весняного туру якраз і був презентований у Берліні альбом "! Чидро". І ПЕРКАЛАБА не була б ПЕРКАЛАБОЮ, якби з цієї нагоди не влаштувала б псевдо-військовий перформанс біля славнозвісного берлінського муру, а також – серію аншлагових концертів у клубах Гамбурга та інших міст. Про групу вже відзняли розкішний фільм польські документалісти, нині роблять стрічку німецькі телевізійники. Можливо, коли-небудь дійде черга й до українських кінотелемитців?.. Мало не забув попередити, що краще за все слухати цей диск не вибірково, а повністю, бо це не збірка пісень, а справжня психоделічно- комічна карпатська епопея.

 

ПЕРКАЛАБА


ПЕРКАЛАБА
Ундеропера. У двох відділеннях

Fest production, 2009


Талановите дітище неймовірно креативного продюсера Олега Гнатіва, відомого фанам як "могутній Мох", незбагнена формація ПЕРКАЛАБА розжилася першим концертним двоплитником. Ті, хто бачили групу на сцені, знають про те, як сильно у ПЕРКАЛАБИ відрізняються записи студійні від живих. Цей альбом у львівському клубі "Лівий Берег", що під Оперним театром, записував Микола Басюк, а зведенням і мастерингом опікувався Олег Артим, той самий – з "Фактично Самих", нині – "Карпа". І йому вдалося передати справжнє сценічне звучання ПЕРКАЛАБИ - команди, яка слідом за "Гайдамаками" починає "підкорення" Європи, східної і західної. В Україні прихильність усіх, хто любить і цінує ска-панк, ПЕРКАЛАБА здобула вже давно завдяки численним імпрезам- масштабним оупен-ейрам, де вони викладаються на всі сто і де їх "носять на руках". Окрім "Моха", продюсером релізу виступив Юрій Назарук – шеф унікальної львівської кнайпи "Криївка", а також  лейблу "Фест. Холдинг емоцій". Отже, власники альбомів "Горрри!", "Говорить Івано-Франківськ" та "Чидро" мають можливість оцінити живе і непідробне звучання двадцяти шести найдрайвовіших композицій королів українського ска-панку .

 


PEARL JAM
BACKSPACER

Sony music, 2009


PEARL JAM, по-нашому "Джем з перлин" – класична американська рок-альтернатива, група, яку вважають однією з піонерів стилю грандж. Згадаймо – фронтмен групи Едді Уедер  і решта музикантів – земляки Курта Кобейна і "Нірвани", а також інших "королів гранджу" та світлої пам’яті легендарного гітариста Джимі Хендрікса. Усі вони з промислового монструозного Сіетла. З першої хвилі місцевих гранджерів, які 20 років тому починали грати безкомпромісний альтернативний рок, не поступилися принципами лише PEARL JAM. У вересні 2009-го вони видали дев’ятий студійний альбом, який було зроблено за участю колишнього друга і саундпродюсера Брендана О’Брайєна, на совісті якого найкращі за звуком альбоми "Vitalogy", "No code". У новій роботі Уедера і компанії відсутні будь-які новації, навпаки – групу ніби тягне "увійти в ту ж саму річку", аби нагадати, що саме вони є найдостойнішими адептами гранджу. Справжній PEARL JAM - це дорослі серйозні чоловіки, які знають і говорять правду про життя, яким воно є у своїх піснях. Такий собі сучасний критичний реалізм, прикрашений дивовижно красивими мелодіями. Справжні перлини диску – це пісні "Проти хвиль", "Швидкість звуку", "Сили природи" вже потрапили у національні хіт-паради, чого не скажеш про творчі здобутки колег по цеху. "Alice in chains" з якогось дива записуються з сером Елтоном Джоном, а Кріс Корнуел співпрацює з головним попсовиком Америки Тімбалендом і співає у дусі ер-ен-би... Готуючи матеріал для нового диску, "перлджемівці" домовилися між собою, що на написання пісень витратять не більше півгодини на кожну... Чому так? Виявляється – аби зберегти свіжість задуму і чистоту початкового посилу. І дійсно – у результаті альбом вийшов напрочуд пісенно-мелодійним, простим за аранжуванням і дуже приємним для вуха.